شاهکار هلندی ها معرفی شد؛ تلویزیون OLED فیلیپس

کمپانی هلندی “فیلیپس” نیز در IFA2017 حضور بهم رسانده تا با OLED های جدید خود، به رقابت با کره و ژاپنی ها بپردازد. از جمله پرچمداران این شرکت می توان به تلویزیون 65 اینچی OLED اشاره کرد که از مدل های سری 9 این شرکت، و اولین تلویزیون OLED در ابعاد 65 اینچ است فیلیپس وارد بازار خواهد کرد.

اولین OLED های این شرکت در اوایل سال 2017 وارد بازار شدند و این محصول به عنوان یکی از برترین OLED های جهان شناخته شد؛ به چه علت؟ به دلایلی که در ادامه متن بدان ها اشاره خواهیم کرد!

این تلویزیون به فناوری Ambilight مجهز شده است که با استفاده از LED های تعبیه شده در پشت کابینت، هاله هایی از تصاویر در حال نمایش را بر روی دیوار منعکس خواهد کرد. فیلیپس از موتور قدرتمند P5 در راستای پردازش تصاویر استفاده کرده است. UHD Premium نشان استانداردی است که این روزها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این محصول نیز موفق به کسب آن شده است. دو استاندارد Dolby Vision و HDR 10+ نیز بدان تعلق گرفته است. این تلویزیون به یک ساند بار مجهز شده است که خارج ساختن اسپیکرها از داخل بدنه به کاهش ضخامت آن کمک شایانی کرده است. این ساند بار از آرایش 6.1 پشتیبانی کرده و یک پردازنده ی 4 هسته ای سیستم عامل “اندروید تی وی” را هندل می کند. این تلویزیون که از دقت 4K بهره می برد، در فوریه سال 2018 وارد بازارهای جهانی و البته ایران نیز خواهد شد که قیمت نهایی آن همچنان اعلام نشده باقی مانده است. به طور حتم این محصول برندهای تولید کننده OLED را مجبور به واکنش خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *