آمازون سرویس پیام رسان Anytime را توسعه می‌دهد

آمازون در حال کار روی یک سرویس پیام‌رسان جدید است که احتمالا به‌زودی منتشر خواهد شد. نام این سرویس Anytime است.

 

تقریبا اغلب افرادی که این روز‌ها از گوشی‌ هوشمند استفاده می‌کنند، اپلیکیشن یک سرویس پیام‌رسان دارند و از آن استفاده می‌کنند. سرویس‌های پیام‌رسان نه‌تنها به‌عنوان یک راه جدید ارتباطی بین کاربران معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بلکه کسب و کارها و کمپانی‌های مختلف نیز از سرویس‌های پیام‌رسان و حتی بات‌ها در این زمینه استفاده‌ی گسترده‌ای می‌کنند.

آخرین گزارش‌ها حکایت از این دارند که آمازون، در حال توسعه‌ی سرویس پیام‌رسان جدیدی است تا از این طریق بتواند سهمی در بازار پیام‌رسان‌ها برای خود دست و پا کند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این پیام‌رسان Anytime نام خواهد داشت. آمازون برای سنجش افکار کاربران در مورد امکانات سرویس جدید خود، یک نظرسنجی ترتیب داده است و در آن امکان کار با اپلیکیشن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اپلیکیشن Anytime قابلیت‌هایی نظیر چت متنی و ویدیویی، ارسال تصاویر با فیلتر‌، انجام بازی و استفاده از سایر سرویس‌های آمازون نظیر خرید از فروشگاه این کمپانی را فراهم می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جالب توجه اپلیکیشن Anytime، نیاز نداشتن به شماره‌ی تلفن برای کار با آن است. در صورتی که نام سایر کاربران را در قسمت جستجو وارد کنید، می‌توانید با آن‌ها ارتباط داشته باشید. اِنی تایم همچنین امکان ایجاد محیط چت خصوصی دارد و اطلاعاتی از قبیل جزئیات حساب‌های بانکی کاربران را نیز کدگذاری می‌کند.

آمازون در ماه می میلادی سرویس Alexa Calling را معرفی کرد. با استفاده از این سرویس کاربران می‌توانند از طریق اکوسیستم بلندگوهای اکوی آمازون به برقراری ارتباط صوتی یا ارسال پیام‌های صوتی رایگان بپردازند. الکسا کالینگ از طریق اپلیکیشن الکسا برای گوشی‌های هوشمند نیز در دسترس است. البته باید به این نکته اشاره کرد که هنوز آمازون وجود اپلیکیشن Anytime را تأیید نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *