تعرفه‌‌ی خدمات همراه اول و ایرانسل برای حجاج کاهش یافت

تعرفه‌ی تماس، پیامک و اینترنت همراه برای حجاجی که از اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در سفر حج استفاده می‌کنند، کاهش یافت.

طبق اعلام شرکت ارتباطات سیار، با آغاز حج تمتع برای ارائه خدمات به حجاجی که مشترک اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هستند تعرفه‌ی مکالمه، پیامک و اینترنت همراه کاهش یافت. در این طرح تمام مکالمات دریافتی، داخلی و با ایران و همچنین اینترنت همراه و پیامک شامل تخفیف هستند.
خدمات همراه اول برای حجاج

مشترکین همراه اول در حج امسال برای هر دقیقه تماس داخلی و تماس با ایران به‌جای ۲ هزار تومان، ۵۴۹ تومان و برای تماس دریافتی نیز به‌جای ۲ هزار تومان، ۶۴۹ تومان پرداخت می‌کنند. هزینه‌ی ارسال پیامک برای مشترکین همراه اول از ۲ هزار تومان به ۱۴۹ تومان رسیده و طبق روال گذشته، پیامک داخلی رایگان است.

تعرفه‌ی اینترنت این اپراتور برای هر مگابایت با ۹۲ درصد تخفیف از ۲ هزار تومان به ۱۴۹ تومان رسیده است. اپراتور اول تأکید کرده که بسته‌های اینترنتی در رومینگ بین‌المللی قابل استفاده نیستند و بهتر است کاربرانی که از اینترنت همراه استفاده نمی‌کنند، برای کنترل هزینه‌ها دیتا رومینگ گوشی خود را خاموش کنند.
خدمات ایرانسل برای حجاج

شرکت ایرانسل در طرحی که ارائه داده است علاوه بر کاهش تعرفه‌ها برای حجاج، روزانه ۱۰ مگابایت اینترنت هدیه نیز به زائران ارائه می‌دهد. اینترنت رایگان روزانه برای حجاج با شماره‌گیری #۸*۱۱۱* فعال خواهد شد.

تعرفه‌ی تماس برای مشترکین ایرانسل در حج برای تمام تماس‌ها ۵۹۹ تومان، برای ارسال پیامک ۲۹۹ تومان و برای دریافت پیامک رایگان است. تعرفه‌ی اینترنت همراه به ازای هر مگابیت در صورتی که از بسته و اینترنت هدیه استفاده نکنند، ۲۹۹ تومان است.

بسته‌های اینترنت ایرانسل در حجم‌های ۳۰۰ و ۶۰۰ مگابایت ارائه شده‌اند و قیمت آن‌ها به ترتیب ۳۰ و ۵۰ هزار تومان است. کد استفاده از این بسته‌ها، به ترتیب #۱*۲*۳*۱۱۱* و #۲*۲*۲*۱۱۱* است. سرویس رومینگ ایرانسل با شماره‌گیری #۱*۱۱۱* از طریق سیم‌کارت یا از طریق اپلیکیشن «ایرانسل من» فعال می‌شود.

اگر اعتبار مشترکین اعتباری ایرانسل در سفر حج تمام شود، می‌توانند با شماره‌گیری #۷* اقدام به دریافت شارژ کنند.

در ایام حج، روشن بودن رومینگ بین‌المللی برای کاربران ایرانسل هزینه‌ای ندارد.

اگر مشترکان ایرانسل در این سفر در استفاده از خدمات این شرکت به مشکلی برخوردند، شماره تلفن ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ برای پاسخگویی به آن‌ها آماده است. همچنین حجاج می‌توانند با مراجعه به سایت irancell.ir با کارشناسان به‌صورت آنلاین چت کنند یا در تلگرام به t.me/irancellbot پیام بدهند. حجاج می‌توانند علاوه بر این روش‌ها، به نشانی اختصاصی haj@mtnirancell.ir ایمیل ارسال کنند و به‌صورت ۲۴ ساعت از خدمات پشتیبانی ایرانسل استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *